Automatyczny prospecting
Maile prospectingowe piszą się same i są hiper-dostosowane do odbiorcy. W rezultacie 3x więcej osób odpisuje i proszą o spotkanie lub przedstawienie oferty.
Wdrażamy AI i automatyzacje w sprzedaży, które nie tylko
oszczędzają czas, ale przede wszystkim
zwiększają konwersję
20 automatyzacji zwiększających konwersję sprzedaży o 10-30%
Pobierz checklistęWyobraź sobie, że Twój dział sprzedaży działa jak dobrze naoliwiona maszyna.
Maile prospectingowe piszą się same i są hiper-dostosowane do odbiorcy. W rezultacie 3x więcej osób odpisuje i proszą o spotkanie lub przedstawienie oferty.
Leady obsługiwane są w ciągu 5 min od zgłoszenia. To różnica między "Wow, jak szybko!" a "Dzięki, ale już kupiliśmy od kogoś innego."
Gdy potencjalny klient wykazuje zwiększoną aktywność, handlowiec otrzymuje powiadomienie, by skontaktować się z nim w odpowiednim momencie.
Notatki tworzą się same - handlowiec może skupić się w pełni na rozmowie z klientem.
CRM uzupełnia się sam. Notatki, dane, historia działań z klientem - wszystko dzieje się automatycznie.
Prognozy i raporty w czasie rzeczywistym. AI przewiduje wyniki sprzedażowe i podpowiada obszary do poprawy.
To zaledwie 6 z 20 automatyzacji, które wprowadzamy. Więcej sprzedaży, mniej zamieszania. Dlatego stworzyliśmy rozwiązanie, które przynosi konkretne efekty: więcej klientów, wyższe konwersje i mniejsze koszty. Bez zbędnych komplikacji.
Zautomatyzowany Dział Sprzedaży to rozwiązanie, które sprawia, że sprzedawcy mogą się skupić na sprzedawaniu. Skutecznym sprzedawaniu.
Pewnie zastanawiasz się, "Czy to zadziała u mnie?". Oto kilka pytań kontrolnych:
Czy każdy handlowiec pozyskuje klienta "po swojemu"?
Czy Twoja sprzedaż nie jest powtarzalna - jednego miesiąca osiągasz cele, a drugiego jesteś na minusie?
Czy masz leady, które giną gdzieś w procesie?
Czy koszt pozyskania klienta stale rośnie?
Czy Twój zespół sprzedaży marnuje czas na manualną robotę?
Czy chcesz zwiększyć sprzedaż bez zatrudniania kolejnych osób?
Jeśli na większość pytań odpowiedziałeś "TAK" – z dużym prawdopodobieństwem Zautomatyzowany Dział Sprzedaży zadziała u Ciebie.
Specjalizujemy się stricte w podnoszeniu skuteczności działań sprzedażowych. Nie jesteśmy agencją automatyzacji od wszystkiego, która ogarnia pobieżnie wszystkie procesy w firmach, by głównie zaoszczędzić trochę czasu pracowników. Jaramy się sprzedażą i marketingiem i każde z rozwiązań, które wdrażamy to efekt setek godzin researchu, prób i błędów, których Ty nie musisz popełniać.
Nie oferujemy punktowych automatyzacji. Oferujemy sprawdzoną w boju machinę sprzedażową. Zautomatyzowany Dział Sprzedaży to po prostu sprawdzone procesy sprzedażowe na sterydach - wsparte technologią.
Głęboko wierzymy, że handlowiec uzbrojony w odpowiednie narzędzia i AI jest w stanie wykonywać swoją pracę dużo efektywniej, skuteczniej i z większą przyjemnością. A jak ta przyjemność przekłada się na wyniki biznesowe - nasza misja jest spełniona.
Jesteśmy certyfikowanym Premier Partnerem Pipedrive - jednego z wiodących systemów CRM na świecie
więcej leadów generowanych z prospectingu
średni czas reakcji na zapytania klientów
mniej czasu spędzonego na uzupełnianiu CRM
większa sprzedaż
więcej spotkań z klientami
wyższa konwersja w pierwsze 3 miesiące
Nie chcemy, żebyś zastanawiał się miesiącami. Dajemy Ci możliwość przetestowania naszego Zautomatyzowanego Działu Sprzedaży BEZ ryzyka. Kliknij poniżej i zobacz, jak wygląda sprzedaż na autopilocie.
Nie obiecujemy cudów. Obiecujemy procesy, które działają - na automacie. Nie zastąpimy Twoich handlowców. Wyposażymy ich w potężną technologię, by mogli zarabiać jeszcze więcej. Dla siebie i dla Twojej firmy.
Skupiamy się na 3 powiązanych ze sobą wskaźnikach - konwersja, koszt pozyskania klienta i sprzedaż per handlowiec. Efekty są zależne od tego w jakim położeniu jest aktualnie Twoja sprzedaż. W im większej dziurze jesteś, tym potencjał do wzrostu jest oczywiście większy :) Cel 3x więcej sprzedaży per handlowiec jest realny i wynika zarówno z podniesienia konwersji oraz ogromnych oszczędności czasu dzięki automatyzowaniu większości czynności, by handlowiec mógł w pełni skupić się na rzeczy, której nie da się zautomatyzować - bezpośrednim kontakcie z klientem (human-to-human). Jeśli więc Twój handlowiec pracuje 8h dziennie i mógłby w tym czasie odbyć 8 spotkań, a aktualnie odbywa średnio 2-3 dziennie to matematyka staje się łaskawa nawet jeśli nie zwiększy się konwersja (a zwiększy się).
Do wdrożenia Zautomatyzowanego Działu Sprzedaży niezbędny jest system CRM. Jeśli jednak go aktualnie nie masz to zajmujemy się również wdrażaniem systemów CRM, szczególnie Hubspot i Pipedrive.
Wdrożenie trwa zazwyczaj 3-6 tygodni w zależności od złożoności projektu. Na długość wpływa m.in. to z jakich narzędzi aktualnie korzystasz oraz czy będziemy musieli wdrożyć CRM.
Pracujemy z firmami zatrudniającymi min. 1 handlowca. Najczęściej zgłaszają się do nas firmy usługowe, IT, SaaS, produkcyjne i handlowe (hurtownie). Nasze rozwiązania raczej nie sprawdzą się w przypadku biznesów, w których nie ma procesu sprzedażowego z udziałem handlowca (np. e-commerce).
Nie - wszystkie techniczne aspekty wdrożenia bierzemy na siebie. Nie potrzebujesz kompetencji technicznych wewnątrz, natomiast jeśli masz osobę odpowiedzialną za IT to najpewniej będziemy z nią ściśle współpracować, by działać zgodnie ze standardami IT Waszej firmy.
Każdy biznes jest inny, jednocześnie rozwiązania, które pozwalają m.in. na ultra-sprawną obsługę leadów lub hiper-spersonalizowany prospecting mają zawsze pozytywny wpływ na skuteczność sprzedaży. Nasza gwarancja polega na tym, że dzielimy projekt na etapy i płacisz za każdy etap dopiero po zakończeniu prac z sukcesem. Jeśli uznasz, że automatyzacje nie spełniają Twoich oczekiwań - nie wystawiamy FV. Bezpieczniej już się nie da :)
Cena pojedynczych automatyzacji zaczyna się już od 500 PLN netto. Cena wdrożenia pełnego Zautomatyzowanego Działu Sprzedaży oscyluje w granicach 12 - 20 tys. PLN netto i jest zależna od aktualnej sytuacji w Twoim dziale sprzedaży (np. narzędzia, z których korzystasz). Kwota inwestycji może wzrosnąć, jeśli poza samymi aspektami technicznymi będziesz potrzebował wsparcia np. w zaprojektowaniu procesu sprzedaży.
Nie jest to tylko "discovery call", żebyśmy wiedzieli co Ci zaofertować. Zależy nam na tym, byś już na bezpłatnej konsultacji otrzymał wartość i wyszedł z poczuciem "kurczę, to serio było darmowe?".
Zbadamy Twój proces sprzedaży i doradzimy, co faktycznie warto w nim zautomatyzować, a co byłoby tylko niepotrzebnym bajerem i rozpraszaczem.
Dostosowujemy wdrożenie w zależności od Twojej aktualnej sytuacji i potrzeb w dziale sprzedaży i marketingu.
Na tym etapie:
Tak, nasze FREE działania nie ograniczają się do bezpłatnej konsultacji. Pierwszą automatyzację wdrożymy Ci na start za darmo, żebyś mógł ocenić, czy współpraca spełnia Twoje oczekiwania. No credit card needed.
Pierwsza automatyzacja hula, handlowcy pod wrażeniem, plan się podoba. No to co kierowniku, wysyłamy umowę i jazda. Negocjujemy tylko w górę ☺
Siadasz wygodnie i nic nie robisz. Nie działamy na zasadzie warsztatów, inspiracji czy szkoleń. Odwalamy po prostu całą robotę za Ciebie.
Nauczymy również Twoich handlowców korzystania z wdrożonych automatyzacji, a w razie czego będziecie mieli pełne instrukcje i dokumentację na przyszłość.
Tobie potrzebne są efekty, nam case studies. Uwielbiamy chwalić się sukcesami klientów, więc mierzymy stan przed i po wdrożeniu. Za zgodę na podzielenie się Twoim feedbackiem odwdzięczamy się słoikiem miodu (serio).
W tym momencie staliśmy się już partnerami biznesowymi. Jak coś działa to po co to zmieniać. Zazwyczaj nawiązujemy współpracę abonamentową i w ramach niej otrzymujesz regularne przeglądy procesów i automatyzacje dostosowane do aktualnych potrzeb.
Zacznij od bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy usprawnić Twoją sprzedaż
Umów bezpłatną konsultacjęPorozmawiajmy o tym, jak możemy zwiększyć efektywność Twojego działu sprzedaży poprzez automatyzację