Porozmawiajmy o automatyzacji Twojego działu sprzedaży 🚀

Skorzystaj z 30 min bezpłatnej konsultacji, na której omówimy wyzwania i cele w Twoim dziale sprzedaży i doradzimy jak można je wesprzeć technologią.

Umów bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz, aby zarezerwować termin konsultacji

Tomasz Kielek - CEO Growmatic
Tomasz Kielek
CEO and Co-Founder Growmatic

Nie jest to tylko „discovery call", żebyśmy wiedzieli co Ci zaofertować. Zależy nam na tym, byś już na bezpłatnej konsultacji otrzymał wartość i wyszedł z poczuciem „kurczę, to serio było darmowe?".

Zbadamy Twój proces sprzedaży i doradzimy co faktycznie warto w nim zautomatyzować, a co byłoby tylko niepotrzebnym bajerem i rozpraszaczem.

Podczas konsultacji:

  • Zmapujemy Twój proces sprzedaży i wskażemy, które etapy można, a które warto zautomatyzować.
  • Podzielimy się informacją, które 3 automatyzacje najbardziej zwiększają konwersję w większości przypadków (do wdrożenia w 2 dni)
  • Przygotujemy dla Ciebie spersonalizowany plan wdrożenia Zautomatyzowanego Działu Sprzedaży i określimy jakiego wzrostu konwersji możesz się spodziewać
  • Damy Ci darmowy dostęp do naszego asystenta AI tworzącego najlepsze skrypty Badania Potrzeb (najważniejszy etap każdego procesu sprzedaży) według metody SPIN SELLING

Najczęściej zadawane pytania

O co możesz zapytać:

  • Jakie etapy procesu sprzedażowego mogę zautomatyzować?
  • Co warto zautomatyzować w pierwszej kolejności?
  • Jak długo trwa wdrożenie Zautomatyzowanego Działu Sprzedaży?
  • Ile to kosztuje i dlaczego tak (nie)drogo?
  • W jaki sposób AI może mi pomóc w sprzedaży?

O co zapytamy Ciebie:

  • Jak wygląda Twój proces sprzedaży (na grubych klockach)?
  • Ile osób aktywnie sprzedaje w firmie?
  • Z jakich narzędzi aktualnie korzystacie?
  • Co mierzycie w sprzedaży i marketingu?
  • Jaki jest Wasz najważniejszy cel biznesowy?

Konsultacja nie zobowiązuje do współpracy z nami. Wspólnie określimy, czy jest nam po drodze. Jeśli tak - zbudujemy koncepcję wdrożenia Zautomatyzowanego Działu Sprzedaży w Twojej firmie. Jeśli nie - zostawimy Cię z praktycznymi wskazówkami, jak możesz do tematu podejść samodzielnie. Brzmi fair? To zaczynajmy!